Våra tjänster

– Kraftfulla administrativa verktyg för byggare som bygger!

Våra tjänster

– Kraftfulla administrativa verktyg för byggare som bygger!

Personal­liggare

Vår elektroniska personalliggare är appbaserad och används enkelt och smidigt via en telefon eller surfplatta. Det krävs ingen installation av kortläsare eller övrig hårdvara. Den uppfyller Skatteverkets krav och ni kan gör era in- och utstämpling på ett enkelt och lönsamt arbetssätt.

Enkla kontoret

Enkla kontoret låter dig få dina offerter, tidrapporter, projekt, dokument, fakturor och mycket mer under ett och samma tak. Det är ett komplett projektverktyg som gör ditt administrativa arbete mer digitalt och effektivt. Du får mer tid över för annat samt ökad kontroll över din verksamhet.

Hantverks­doku

Vår dokumenttjänst har ett brett utbud av mallar för hantverkare som du kan ladda ner direkt utifrån de krav som ställs på din arbetsplats och ditt projekt. Du kan enkelt och effektivt skapa, sparar och anpassa dina egna digitala hantverksdokument via telefonen eller datorn.

Enkla kontoret

Enkla kontoret låter dig få dina offerter, tidrapporter, projekt, dokument, fakturor och mycket mer under ett och samma tak. Det är ett komplett projektverktyg som gör ditt administrativa arbete mer digitalt och effektivt. Du får mer tid över för annat samt ökad kontroll över din verksamhet.

Personalliggare

Vår elektroniska personalliggare är appbaserad och används enkelt och smidigt via en telefon eller surfplatta. Det krävs ingen installation av kortläsare eller övrig hårdvara. Den uppfyller Skatteverkets krav och ni kan gör era in- och utstämpling på ett enkelt och lönsamt arbetssätt.

Hantverksdoku

Vår dokumenttjänst har ett brett utbud av mallar för hantverkare som du kan ladda ner direkt utifrån de krav som ställs på din arbetsplats och ditt projekt. Du kan enkelt och effektivt skapa, sparar och anpassa dina egna digitala hantverksdokument via telefonen eller datorn.

Beijer hjälper byggare till ett effektivare arbete!

Beijer satsar på digitala tjänster för att förenkla hantverkarens vardag. Tjänsterna hjälper dig att digitaliserar ditt arbete så att du smidigt kan hantera och få kontroll över din verksamhet. Du får dessutom en trygghet i att allting sparas i molnet på ett och samma ställe och du kan få en tydlig överblick över underlag, projekt och dokument var och när som helst. Vi hjälper dig att få ett mer flexibelt och effektivt arbetssätt!

Vi erbjuder olika tjänster och tillägg eftersom alla verksamheter ser olika ut och vi vill att du ska kunna anpassa ditt system utifrån dina behov. Du får vår hjälp från start och så länge och så mycket du behöver den.

Verktyget som hjälper stora och små

Vi hjälper dig oavsett företagets storlek att göra det administrativa arbetet mer digitalt och effektivare så att du får mer tid över för annat. Ditt system kan skräddarsys med olika funktioner och integrationer så det passar just din verksamhet och de behov du har.

Utvecklades av byggare

Enkla kontoret erbjuds i samarbete med Struqtur. De har sedan 2011 utvecklat tjänster tillsammans med hantverkare och fortsätter utvecklingen kontinuerligt utifrån användares behov. Allt detta för att få ett verktyg som passar både dagens och framtidens branscher.

Alltid gratis rådgivning

Vår målsättning är att hålla en hög servicenivå i kombination med korta väntetider. Vi finns här vid första tillfället och hjälper dig att komma igång och vidareutbilda dig och dina anställda under tiden. Det går även att boka in en demo för de anställda för att alla på företaget ska lättare komma igång.

  • Snabba underlag

    Genom att samla all information såsom t.ex. kontakt­uppgifter, tid­rapporter, material och övriga kostnader under projektets gång på ett och samma ställe ökar du din kontroll. Det gör också att du enkelt kan söka och ta fram underlag i form av avtal, tidrapporter, bilder m.m.

  • Slipp onödigt pappersarbete

    Genom att digitalisera ditt arbete med våra tjänster kan du med några få minuter skapa professionella dokument, offerter, underlag och mycket mer. Du kan enkelt söka, sortera och redigera i bl.a. skapade dokument, projekt och kontaktregister. Du kan till och med skicka dina dokument via ditt system och minimera din papperskonsumtion.

  • Flexibelt och effektivt arbetssätt

    Tjänsterna är molnbaserade och är lättåtkomliga både via mobilen och datorn var och när som helst. Du kan även integrera med bl.a. ditt bokföringssystem för att minska dina administrativa timmar ytterligare.

  • Fri support

    Vår målsättning är att hålla en hög servicenivå i kombination med korta väntetider. Våra kunder är en stor del i vår kontinuerliga utveckling av våra tjänster för att utforma de utifrån en växande bransch med olika krav.

Ladda ner appen

Kontakt

Telefon: 010 – 21 20 100
E-post: beijerbyggbyggare@byggerstruqtur.se
Helgfria vardagar: 09:00 – 17:00
Lunchstängt: 12:00 – 12:30

Frågor & svar

Beijer Byggmaterial - bygger dom som bygger