Priser

– Med våra olika tjänster och funktioner kan vi forma ditt system så det passar din verksamhet.

Priser

– Med våra olika tjänster och funktioner kan vi forma ditt system så det passar din verksamhet.

Personalliggare

Den appbaserad elektronisk personalliggare som gör dig redo inför Skattverket-besök. Både medarbetare och underentreprenörer kan sköta sina in- och utstämplingar på arbetsplatsen snabbt och enkelt via en platta eller mobiltelefon. Den uppfyller Skatteverkets krav och är godkänd av Bygghantverkarnas riksförbund.

Du kan testa tre personalliggare-projekt kostnadsfritt och därefter 40 kr per användare och månad. Då kan du även välja att aktivera fler funktioner.

Personalliggare

40krper anv och mån
  • Passar både stora och små företag!
  • Uppfyller skatteverkets krav
  • In- och utstämpling via app i mobilen eller via webben
  • Kompletta underlag enligt skatteverkets krav
  • Alla uppgifter sparas i enlighet med skatteverkets regler
  • GPS-positionering vid in- och utstämpling*
  • Dela in företaget i divisioner/avdelningar*
  • Skicka XML-export till Skatteverket direkt från appen*
  • Styr vilka medarbetare som har tillgång till vilka projekt*

Enkla kontoret

Enkla kontoret förenklar och samlar hela ditt flöde från offert till faktura och lön vilket gör att du kan lägga minimalt med tid på administration. All informationen finns lättåtkomlig via dator, surfplatta och mobil. Enkla kontoret går att utforma utifrån din verksamhet, oavsett storlek.

Du får testa tjänsten kostnadsfritt i 30 dagar och sen kan du välja mellan Brons, Silver och Guld.

Brons

99krper anv och mån
  • Ta ett första steg i din digitalisering och börja med tidrapportering i webb och app.
  • Obegränsat med administratörer
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Tidrapport
    Rapportera tid, mil, traktamente och extra arbete
  • Projekt light
    Möjlighet att spara tidrapporter, kunduppgifter, bilder och dokument
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Register light
    Kundregister, medarbetarregister och möjlighet med olika användarbefogenheter
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Silver & Guld
  • Endast tillgänglig i Guld
Vanligast

Silver

189krper anv och mån
  • Arbeta digitalt med hela processen från offert till faktura och därmed minska ännu mer det administrativa arbetet.
  • Obegränsat med administratörer
  • Personalliggare Premium
  • Hantverksdoku
    Dokumenttjänst med redigerbara mallar
  • Offert
    Egna offertmallar, offertstatistik och möjlighet att maila från systemet
  • Tidrapport
    Rapportera tid, mil, traktamente och extra arbete
  • Projekt
    Hantera dina projekt med underlag med tidrapporter och kostnader, kunduppgifter, bilder och dokument. Samt möjlighet att dela projekt till kund.
  • Materialhantering
    Artikelregister och möjlighet att rapportera in kostnader på projekten
  • Register
    Artikelregister, leverantörsregister, kundregister, medarbetarregister och möjlighet med olika användarbefogenheter
  • ÄTA-hantering
    Hantera ÄTA med extra offerter, tidrapporter och produkter
  • Statistik
    T.ex. kostnader, fakturerat, arbetade timmar, resultat m.m
  • Multipla projektnummer*
    Möjlighet att ha två olika separata projektnummerserier vid t.ex. olika typer av arbeten inom företaget
  • Planeringsverktyg*
    Du får en översikt på hur beläggningen ser ut framöver för företaget och kan enkelt planerar dina anställda så de alltid vet var och när de ska vara på olika arbetsplatser.
  • Integration till bokföringssystem*
  • Integration till lönesystem*
  • EDI-inläsning order och faktura från Beijer Bygg
  • EDI-inläsning order och faktura från andra leverantörer*
  • Scanning av leverantörsfakturor*
  • Endast tillgänglig i Guld

Guld

Offertkontakta support
  • Total tillgång till hela systemet och möjlighet att kundanpassa det utifrån dina behov.
  • Obegränsat med administratörer
  • Personalliggare Premium
  • Hantverksdoku
    Dokumenttjänst med redigerbara mallar
  • Offert
    Egna offertmallar, offertstatistik och möjlighet att maila från systemet
  • Tidrapport
    Rapportera tid, mil, traktamente och extra arbete
  • Projekt
    Hantera dina projekt med underlag med tidrapporter och kostnader, kunduppgifter, bilder och dokument. Samt möjlighet att dela projekt till kund.
  • Materialhantering
    Artikelregister och möjlighet att rapportera in kostnader på projekten
  • Register
    Artikelregister, leverantörsregister, kundregister, medarbetarregister och möjlighet med olika användarbefogenheter
  • ÄTA-hantering
    Hantera ÄTA med extra offerter, tidrapporter och produkter
  • Statistik
    T.ex. kostnader, fakturerat, arbetade timmar, resultat m.m
  • Multipla projektnummer
    Möjlighet att ha två olika separata projektnummerserier vid t.ex. olika typer av arbeten inom företaget
  • Planeringsverktyget
    Du får en översikt på hur beläggningen ser ut framöver för företaget och kan enkelt planerar dina anställda så de alltid vet var och när de ska vara på olika arbetsplatser.
  • Integration till bokföringssystem
  • Integration till lönesystem
  • EDI-leverantörsfaktura
  • Scanning av leverantörsfakturor
  • Kundspecifika anpassningar av systemet

Hantverksdoku

Få tillgång till ett brett utbud av mallar för hantverkare. Skapa och redigera dina egna digitala hantverksdokument via telefonen eller på datorn.

Du får testa att skapa tre dokument gratis och därefter fr 83 kr per månad.

Hantverksdoku

fr 83 krper månad
  • 99kr/mån eller 999kr/år
  • Ladda ner färdiga hantverksdokument från befintliga mallar
  • Anpassa dokument efter eget behov
  • Fyll i dokumenten elektroniskt
  • Koppla sparade dokument till projekt
  • Få logotyp på dokumenten*

Beijers Enkla kontoret

Allt i ett? Välj Enkla kontoret!

För många byggare sker både tidrapportering och materialhanteringen i kalendrar eller på lappar som sedan manuellt måste föras över i ekonomisystem för fakturering och löneutbetalning. Detta är är både tidskrävande och kostsamt då det skapar extra arbete samt att det kan vara lätt att något missas eller försvinner. Det är dessutom svårt att få en bra överblick över hur företaget presterar och är lätt att tappa kontrollen på intäkter samt utgifter. Detta är en av alla anledningar till att vi erbjuder Enkla kontoret för byggare som bygger!

Med Enkla kontoret digitalisera du ditt arbete och allt sköts med några få knapptryck t.ex. kan du skapa en tidrapport, offert eller faktura på under minuten! Du samlar allt på en och samma plats och får tydligare överblick över din verksamhet!

Ladda ner appen

Kontakt

Telefon: 010 – 21 20 100
E-post: beijerbyggbyggare@byggerstruqtur.se
Helgfria vardagar: 09:00 – 17:00
Lunchstängt: 12:00 – 12:30

Frågor & svar

Beijer Byggmaterial - bygger dom som bygger